W czym możemy Cię wyręczyć:

Magazynowanie towaru
Kompletowanie i wysyłka paczek
Pomoc technologiczna
Obsługa klienta
Serwis zwrotów i wymian

Każda branża rządzi się własnymi prawami. Tak jak w sklepie stacjonarnym jak i w sklepie internetowym musisz mieć kontakt z klientem. W e-sklepie pomimo braku możliwości bezpośredniego kontaktu z klientem, musisz dbać o relację sprzedawca-klient, np. przez internet. Obsługa klienta w sklepie internetowym prowadzi rozmowy telefoniczne oraz mailowe, udziela fachowych informacji o zamówieniach oraz zapewnia kompleksową pomoc w rozwiązywaniu problemów. Ważnym punktem w obsłudze klienta jest szybka reakcja i skrupulatność. Wpływa to na decyzje o zakupie towaru bądź rezygnacji z niego ze względu na niedokładne obsłużenie. . Dlatego według wytycznych Naszego klienta dostarczamy profesjonalną obsługę telefoniczną oraz mailową e-sklepu. Zespół fulfillmentu fachowo podchodzi do rozmów z klientami. Wytyczne, którymi się kierują podczas odpowiadania na pytania klientów zostały przekazane im na szkoleniach z ekspertami ds. obsługi klienta sklepów internetowych. 

 
Zainteresowany?

Wypełnij formularz. Pokażemy Ci ile możesz zaoszczędzić.

    Administratorem Państwa danych osobowych jest xTrading Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Rozwojowej 28, 33-100 Tarnów NIP 6762570762. Państwa dane będą przetwarzane jedynie w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Mogą Państwo również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania. Podstawą przetwarzania danych jest zgoda osoby, której dane dotyczą, udzielona poprzez wyraźne działanie potwierdzające (tj. przesłanie wiadomości). 

    Zalety odpowiedniej obsługi klienta

    Obsługiwanie klienta w sklepie internetowym pozwala na budowanie trwałych relacji z klientami oraz posiada znaczy wpływ na satysfakcję z realizacji zamówień. Zbliża do decyzji o zakupie oraz o doświadczeniach klientów z produktem oraz obsługą co jest związane z lojalnością powracających, "starych" klientów. Ważnym aspektem jest również dostosowanie obsługi klienta w e-commerce, która może zapadać w pamięć, przez co klienci również będą do Nas powracać. 

    Normy obsługi klienta w e-sklepie

    Najważniejszym działaniem w obsłudze klienta jest dbanie o pozytywne relacje z klientem, który jest zainteresowany kupnem Twoich produktów. Jest to niezwykle istotne w szczególności w biznesie internetowym. Z racji tego, że klient nie ma możliwości poznania swojego produktu na żywo, trzeba być przygotowanym na wszelkie pytania i wątpliwości z jego strony. Potencjalny kupiec chce uzyskać szybkiej i fachowej odpowiedzi na nurtujące go pytania dotyczące jego zamówienia. Potraktowanie klienta profesjonalnie ma póżniej wpływ na jego decyzje o zakupie czy wyrobienia sobie opinii sklepu, do którego może powrócić. Szybkie odpowiedzi na maile czy telefony, miłe nastawienie do klienta oraz sprawne rozwiązywanie problemów pozwolą na spełnienie oczekiwanych norm w obsłudze klienta. 

    Obsługa klienta w sklepie internetowym

    W sklepie internetowym obsługiwanie klienta polega przede wszystkim na kontakcie mailowym oraz telefonicznym. Osoby odpowiednio przygotowane przez szkolenia ds. obsługi klienta w sklepach internetowych udzielają wszelkich informacji na temat produktu czy pomagają rozwiązać problemy dotyczących procesów zamówienia. Jest to powiązane z decyzją zakupową potencjalnego nabywcy oraz jego opinii na temat jakości obsługi i firmy. Jeśli potraktujemy go wolno i niepoważnie najprawdopodobniej nie zakupi u Nas jakiegokolwiek przedmiotu, a także może napisać negatywną opinię na temat firmy i pójść do konkurencji. Dlatego ważny jest profesjonalizm, szybkość oraz pozytywne nastawienie podczas Naszego kontaktu z klientem aby był w pełni usatysfakcjonowany z Naszych usług.

    Outsourcing obsługi klienta

    Jeśli czujesz, że obsługa z klientem przekracza Twoje możliwości i nie jesteś w stanie zapewnić odpowiedniej i fachowej uwagi powinieneś skorzystać z oferty dla Outsourcingu. Firma zajmująca się tego rodzaju usługami wykona za Ciebie wszystkie niezbędne rozmowy, odpowiedzi i wyjaśnienia w obsłudze klienta. Zewnętrzna firma, która wykonuje wszelkie procesy obsługi klienta pozwoli na utrzymanie stałych klientów e-sklepu, a także zoptymalizuje koszty Twojego biznesu.