
Zespół Obsługi Klienta to jedno z najważniejszych ogniw tworzących naszą firmę, dlatego stawiamy na świetnie wyszkolonych specjalistów, dla których nie ma spraw niemożliwych. Przyświeca im zasada, że najważniejszy jest zadowolony Klient, dlatego stawiamy na prokliencką postawę.
W czym możemy Cię wyręczyć:
Rozmowy telefoniczne
Korenspondecja mailowa
Przyjmowanie zwrotów
Serwis reklamacji i wymian
Tworzenie dokumentacji
Zespół Obsługi Klienta to jedno z najważniejszych ogniw tworzących naszą firmę, dlatego stawiamy na świetnie wyszkolonych specjalistów, dla których nie ma spraw niemożliwych. Przyświeca im zasada, że najważniejszy jest zadowolony Klient, dlatego stawiamy na prokliencką postawę.
Zakres podstawowy
- obsługa korespondencji e-mail zgodnie z wytycznymi
- telefoniczna obsługa zamówień
- obsługa reklamacji oraz zwrotów
- tworzenie dokumentacji księgowej do zamówień
Obsługa Plus
- tworzenie jednolitych standardów obsługi klienta
- raportowanie i zestawienia do obsługiwanych zamówień

Normy obsługi klienta w sklepie internetowym
Najważniejszym działaniem w obsłudze klienta jest dbanie o pozytywne relacje z klientem, który jest zainteresowany kupnem Twoich produktów. Jest to niezwykle istotne w szczególności w biznesie internetowym. Z racji tego, że klient nie ma możliwości poznania swojego produktu na żywo, trzeba być przygotowanym na wszelkie pytania i wątpliwości z jego strony. Potencjalny kupiec chce uzyskać szybkiej i fachowej odpowiedzi na nurtujące go pytania dotyczące jego zamówienia. Potraktowanie klienta profesjonalnie ma póżniej wpływ na jego decyzje o zakupie czy wyrobienia sobie opinii sklepu, do którego może powrócić. Szybkie odpowiedzi na maile czy telefony, miłe nastawienie do klienta oraz sprawne rozwiązywanie problemów pozwolą na spełnienie oczekiwanych norm w obsłudze klienta.

Jesteśmy na bieżąco z obowiązującymi przepisami w zakresie prawa konsumenckiego oraz ochrony danych osobowych. Każdy Klient będzie obsłużony zgodnie z najwyższymi standardami.

Obsługa klienta w e-sklepie
W sklepie internetowym obsługiwanie klienta polega przede wszystkim na kontakcie mailowym oraz telefonicznym. Osoby odpowiednio przygotowane przez szkolenia ds. obsługi klienta w sklepach internetowych udzielają wszelkich informacji na temat produktu czy pomagają rozwiązać problemy dotyczących procesów zamówienia. Jest to powiązane z decyzją zakupową potencjalnego nabywcy oraz jego opinii na temat jakości obsługi i firmy. Jeśli potraktujemy go wolno i niepoważnie najprawdopodobniej nie zakupi u Nas jakiegokolwiek przedmiotu, a także może napisać negatywną opinię na temat firmy i pójść do konkurencji. Dlatego ważny jest profesjonalizm, szybkość oraz pozytywne nastawienie podczas Naszego kontaktu z klientem aby był w pełni usatysfakcjonowany z Naszych usług.
Obsługiwanie klienta w sklepie internetowym pozwala na budowanie trwałych relacji z klientami oraz posiada znaczy wpływ na satysfakcję z realizacji zamówień. Zbliża do decyzji o zakupie oraz o doświadczeniach klientów z produktem oraz obsługą co jest związane z lojalnością powracających, “starych” klientów. Ważnym aspektem jest również dostosowanie obsługi klienta w e-commerce, która może zapadać w pamięć, przez co klienci również będą do Nas powracać.
Zwroty w sklepie internetowym
Ze względu, iż zakupy w sklepie internetowym nie są w bezpośrednim kontakcie z klientem posiada on tylko wgląd do zdjęć i opisów interesującego go przedmiotu. Nie ma możliwości fizycznie dotknąć materiału, z którego został wykonany produkt, przymierzyć go albo czy ten produkt spełnia jego oczekiwania. Gdy kupujący zdecyduje się na zakup, dopiero gdy otrzyma paczkę z danym produktem następuje kontrola zakupu. Oczywiście, klient ma prawo nie być usatysfakcjonowany z zamówienia- na to mogą mieć wpływ np. nieodpowiedni rozmiar butów czy nieprzylegające spodnie. Ze względu na to, że sprzedaż odbywa się na odległość, klient posiada prawo do odstąpienia od umowy kupna (do określonego terminu). Jest to codzienność w branży sklepów internetowych, przez co serwis zwrotów jest koniecznością, jednak ma też ona swój wpływ na budowanie relacji i wiarygodności swojego biznesu.


Zwroty w e-sklepie
Serwis zwrotów oraz wymian towarów jest jednym z elementów sprzedaży w sklepach internetowych, którego nie da się zlikwidować całkowicie. Każdy klient ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i jeśli zakupiony produkt nie spełnia jego oczekiwań, z pewnością zostanie zwrócony. Aby zyskać zadowolenie klienta należy w prosty i komfortowy sposób opisać proces zwrotu towaru, aby mógł bez problemu poradzić sobie z jego wykonaniem. Realizacja zamówienia jak i polityka zwrotów staje się coraz bardziej popularnym aspektem podczas podejmowania decyzji zakupowych. Klienci doceniają coraz bardziej darmowe zwroty swoich zamówień oraz wydłużony czas na realizację zwrotu. Warto zamieścić wszystkie informacje na temat zwrotów w jednym miejscu wraz z obowiązującym terminem. Powinien być on uproszczony, przejrzysty i klarowny, aby klient mógł zaznajomić się i spokojnie przebrnąć cały proces zwrotów.
Obsługa zwrotów
Obsługa zwrotów i wymian w sklepach internetowych zajmuje wiele czasu oraz powinna być cierpliwa w stosunku do Naszego klienta, który okazuje brak chęci do porozumienia. Zarządzanie działaniami w obrębie zwrotów również wymaga od Nas szerokiej wiedzy dotyczącej prawa konsumenta czy ochrony konkurencji. Ze względu na te czynniki większość e-sklepów decyduje się o przekazaniu tej gałęzi firmom zajmujących się procesami logistycznymi oraz obsługami zwrotów. W xTrading Logistic Center dbamy o kompleksowe dokumentowanie reklamacji oraz zwrotów, rejestrujemy i przyjmujemy zwroty bez podawania przyczyny, wymieniamy towary na inne, przyjmujemy reklamacje na dane produkty, gdy według klienta nie są one zgodne z opisem. Wszystkie te zadania wykonujemy szybko i sprawnie, informując klienta o poszczególnych etapach realizacji czynności oraz w maksymalnie krótkim czasie klient otrzymuje zwrot środków lub nowy produkt.
Zwracane pełnowartościowe towary wracają na odpowiednie miejsce w magazynie. Wpływa to korzystnie na harmonię pracy w Twoim sklepie internetowym oraz na zmniejszenie strat. Dbamy również o to aby stany magazynowe po wymianie towaru zgadzały się z ewidencją transakcji. Twój biznes może spokojnie rozwijać się dalej, nie martwiąc się o serwis zwrotów towarów.

Napisz do Nas, a pokażemy Ci ile możesz zaoszczędzić.
Administratorem Państwa danych osobowych jest xTrading Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Rozwojowej 28, 33-100 Tarnów NIP 6762570762. Państwa dane będą przetwarzane jedynie w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Mogą Państwo również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania. Podstawą przetwarzania danych jest zgoda osoby, której dane dotyczą, udzielona poprzez wyraźne działanie potwierdzające (tj. przesłanie wiadomości).